čtvrtek 24. května 2012

JA KO

Jelikož mi chodí hodně dotazů ohledně toho, kdo mě v příspěvcích, jak mě fotí atd.., rozhodla jsem se vše shrnout do jednoho příspěvku a zároveň tak udělat "mému" fotografovi menší reklamu:)
Odpověď je naprosto jednoduchá, můj fotograf je můj přítel, který má se mnou tu největší trpělivost.
Jeho fotky obdivuji již pár let a když si teď založil i svou  stránku na facebooku můžete je obdivovat taky. Veškeré informace a spustu dalších super fotek najdete na jeho Fb fan stránce TADY.
(PS: A protože doufám, že jsem si u něj tímto příspěvkem dost šplhla, můžete čekat co nejdříve outfitový post ;))







27 komentářů:

  1. Fotky jsou naprosto dokonalý:) Myslím, že jsi udělala skvělou reklamu:))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedené fotky, už jsem to tam všechno olajkovala! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ty fotky jsou naprosto dokonaly!!! doufam, ze me ted na facebooku budou tesit dalsi a dalsi:))

    OdpovědětVymazat
  4. skvelého priateľo-fotografa máš :)

    OdpovědětVymazat
  5. fotografku ti závidím. taky bych si měla někoho sehnat :D

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotky. To musí být strašně fajn, když máš tak šikovného fotografa ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsu naprosto parádní ! Vyrazili mi dech !

    OdpovědětVymazat
  8. to ste sa krásne našli :D pekné, veľmi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší a fotky jsou výborné!!

    OdpovědětVymazat
  10. to máš štěstí, fotí opravdu krásně.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. no to je neskutocne cute, ze ste take power photoblog duo <3

    OdpovědětVymazat
  12. to jsou beztak dokonalé fotky.,,

    OdpovědětVymazat
  13. tak fotí naozaj nádherne! máš šťastie (:

    OdpovědětVymazat
  14. Hledání fotografa, to je vždycky to nejhorší :D Máš štěstí, fotí fakt úžasně :) T.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta předposlední fotka je naprosto božská. ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji moc komentáře! Všechny vyřídím a velkého hubana sna dostanu ;)!

    OdpovědětVymazat
  17. No páni, nádherná modelka a skvělý fotograf :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...