neděle 11. listopadu 2012

Bobbi Brown - Meet your blogger event

V pátek jsem měla možnost zúčastnit se akce Meet your blogger s Bobbi Brown, kde probíhal půlhodinový minikurz líčení. Říkáte si, že za půl hodiny se toho moc stihnout nedá? Jste vedle. Za 30 minut jsem zjistila, jaké oční stíny se ke mně hodí, jak udělat správné kouřové líčení, že Lucka je ještě víc super než jsem si myslela, a že už si nikdy nekoupím  kosmetiku bez pořádného vyzkoušení. Nakonec jsem neodolala nové kolekci matných rtěnek a jednu si koupila. Na akci jsem s sebou mohla vzít ještě někoho.  Nakonec jsem vzala mamku, jako poděkování za to, že mi poslední dobou pomáhá víc než dost. Škoda, že taková odpoledne nejsou povinná a pravidelná ;)






19 komentářů:

  1. moc ti to sluší, muselo to být super :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo, každý týden!
    moc Ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. to je strašne milé, že si si zobrala so sebou mamku, ako fakt :)

    OdpovědětVymazat
  4. No není to nádhera tolik rtěnek , lesků....

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc :* ráda jsem tě poznala a doufám, že budeš mít i nadále štěstí v našich soutěžích :D :P!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Muselo to být super,já jsem se nechala nalíčit jen jednou a to v parfumérii Sephora :-)
    A na té předposlední fotce vám to sluší!
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi super blog, neviem, prečo až teraz som ho objavila, ale sledujem! :)

    OdpovědětVymazat
  8. jste si s mamkou hodně podobné :-) taky bych někdy chtěla nalíčit od profíka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty si coraz krajsia a krajsia :) a aj fotky a celkovo blog sa coraz viac zlepsuje :) len tak dalej, drzim prsty :)

    a dakujem za komentar, ktory si u mna nechala na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi překrásná! Muselo to být skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wonderful post...love it.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpovědětVymazat
  12. JSi super dcera, že jsi sebou vzala maminku, vypadá spokojeně na té fotce:´) ..takovéhle akce přímo zbožňuju, muselo to být perfektní

    OdpovědětVymazat
  13. Jeeee tohle je super blog, jaktože sem o něm nevěděla!

    OdpovědětVymazat
  14. Great photos, you´re so beautiful:)♥!

    OdpovědětVymazat
  15. Juu, máš krásnou maminku :):).

    OdpovědětVymazat
  16. Páni máš naprosto perfektní fotografie a jsi strašně sympatická. :) Jde vidět, že jsi si to užívala. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...