pondělí 24. prosince 2012

Christmas time


Vánoční svetry a infantilní hrnečky jsou jedny z mála věcí, které mám na Vánocích ráda. Škoda, že nemám babičky, které by je pletly a zásobovaly by mě jimi. Myslím, že  v období Vánoc bych dokázala nosit i ten s nejšerednějším sobem světa :D Tento jsem našla na OhMyLove a jen tak ho ze sebe nesundám.
Mějte tedy krásné Vánoce a slavte je tak jak je vám libo, ty klišé přece každý známe. Já jdu koukat na Pelíšky, což je jediný zvyk, který na Vánoce pravidelně dodržuji.




American apparel disco pants
OhMyLove jodie jumper

22 komentářů:

  1. Pošlu Ti svou babičku, ta Ti nějaký uplete :D.

    Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou úplně naprosto supr fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si pamatuju, že moje babička nám ještě nedávno takové svetry pletla, a taky už jsem přemýšlela že bych jí o nějakej řekla:DD))

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě kdyby byl červený, je dokonalý! A taky nemám babičku, co by pletla, škoda. Pelíšky jsou taky jediný zvyk, ještě rozkrajování jablíčka teda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě chtěla tu červenou klasiku porušit, tak jsem schválně volila tyto barvy:))

      Vymazat
  5. Ten svetr je suprový!!
    Taky bych potřebovala takovou babču, nebo alespoň mamčin šatník z jejího mládí.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jojo, zítra podam na návštěvách stížnost:D!

      Vymazat
  7. geniálne fotky :)
    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. já zase každoročně koukám na tři oříšky pro popelku :)

    OdpovědětVymazat
  9. gorgeous post! love your blog!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky

    PLS FOLLOW ME BLOG: http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Máš tak skvělé nápady na fotky:)

    OdpovědětVymazat
  12. Nice photos!
    Would you like follow each other?

    OdpovědětVymazat
  13. I LOVE YOUR DISCO ASS IN DISCO PANTS!

    OdpovědětVymazat
  14. Awesome style!! :) Love your blog design!!

    I really like your blog, how about following each other via GFC / Bloglovin' / Facebook?

    I would love to ♥
    
Follow me and let me know so that I could immediately follow you back, be sure!

    My blog is here: 4-trendy.com
♥

    OdpovědětVymazat
  15. owww! i want the same camera! x

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...