neděle 1. dubna 2012

I can dance, I can fly - Paris part II.

Dnes se s vámi podělím o další část mých radovánek v Paříži.
 Teploty se pohybují nad 20 °C, počty puchýřů na nohách přesahly číslo7, počet kilometrů v našich nohách přesáhl tisíc mil, v hlavě se mi objevuje myšlenka na sabotování našeho návratů zpět domů do Čr, stávám se závislá na francouzském červeném víně, chci se stát prodavačkou jahod(květin, ryb, čehokoliv) na ranním trhu, šokuji francouzky svými  zlatými botami, na mostě zámků, žádám přítele o ruku-odmítá, já zas odmítám odejít ze Zary na Champs-Élysées, za použití přítelovy hrubé síly nakonec odcházím, ale požaduji vyfotit se s vlajícími vlasy u Arc de Triomphe a velkou porci tiramisu- splněno, pěšky putujeme(pomalu putujeme) k Nové Paříži, přítelův obličej spalují sluneční paprsky, toužím po Vespě,  i přes negativa, která jsem o Nové Paříži slyšela ji shledávám líbivou, počet puchýřu přesahuje číslo 10, přemýšlíme o půjčení kol- po pár hodinách chápeme jak francouzský Velib systém funguje, při jízdě na kole posílám škodolibé úsměvy do Čr, jím tu nejlepší pizzu v Paříži a nechávám se uchvacovat vším a všemi na každém kroku.
Bisous.


Velmi bych chtěla poděkovat za všechny vaše komentáře, mé sledování, které  v posledních dnech úžasně vzrostlo, a především Zuz, která  tomu svým příspěvkem hodně pomohla. 
Zárověň bych vás chtěla pozvat na facebookové stránky blogu, které se už pomalu začínají rozjíždět
Takže děkuji, děkuji, děkuji, líbám vás po francouzsku :)










55 komentářů:

  1. Balónkové fotky jsou nejlepšejší! I když, všechny jsou líbezné, to se musí nechat...

    A ty myšlenky o sabotáži návratu domů, to znám. A jde-li o Paříž, je nadmíru obtížné jim odolat...

    OdpovědětVymazat
  2. nevracaj sa, Paríž ti neskonale pristane !
    a nemáš vôbec zač. Skvelá si. :)

    OdpovědětVymazat
  3. opět nádherný fotky :)

    mimochodem...fotku z Part I., tu kolotočovou a eifellovskou, která se mi děsně líbila, jsem použila jako tapetu pro noťas, je prostě náádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tak to jsem ráda, že se tak líbí;)děkuju:)

      Vymazat
  4. Bože, já se modlim, ať mi ta Paříž vyjde, už mám absťák..
    Krásný fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Och aké krásne fotky nemôžem sa vyndívať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od tebe je tkový komentář, velmi velká poklona. Děkuju:)

      Vymazat
  6. ty jsi tak nádherná:) a tvoje fotky jsou přenádherné! jsem ráda, že jsem na tebe natrefila, přes lookbook to bylo.)) takhle krásné blogy se jen tak nevidí!:)
    a i krásně píšeš..poutavě..momentálně bych se tam za tebou chtěla teleportovat, máme tady asi deset stupňů, jestli vůbec to:/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já jsem moc ráda, že se ti fotky tak líbí! Každý tvuj komentář mě moc těší!.)

      Vymazat
  7. Kráááááááásné fotky! Užívejte si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  8. ale koukám, že to za ty puchejře stálo! :)
    strašně moc bych si chtěla zamknout zámeček...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, i ty předchozí! Paříž je úžasná a ty s balónky taky :)

    OdpovědětVymazat
  10. když vidím ty fotky, balím se, kašlu na školu, lidi se vyléčí sami a já odjíždím směrem Paříž :)

    OdpovědětVymazat
  11. krasny fotky! Zavidim ze srdce Pariz :)


    uzivej!

    OdpovědětVymazat
  12. ozaj ti ten paríž neskutočne pristane tak ako tu tak aj v minulom poste :) krásna krása

    OdpovědětVymazat
  13. dokolane fotky- hlavne teda prve dve :) krááásny outfit!

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé fotky, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  15. aa! Já chci taky do Paříže! Závist veliká :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Ty fotky jsou úplně skvělé :) Úplně z nich jde to štěstí :)
    Můžu se zeptat, jakým foťákem fotíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou foceny Nikonem (některé D5000, některé D80)
      Děkuju za komentář, moc potěšil :)

      Vymazat
  17. krásne krásne fotky...aj ja tam chcem iiisť! :)

    OdpovědětVymazat
  18. moc často tohle neříkám, ale tyhle fotky jsou tak jednoduše krásný. A zase závidím ty daleké končiny, kde se spousta blogerů v poslední době vyskytuje. Tak užívej a pokud to půjde, tak se nevracej do hnusnýho počasí v Čechách

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou to překrásný fotky. Dýchá z nich neuvěřitelně klidná atmosféra a vlastně nedokáži vyjádřit jaký pěkný pocit z nich mám. Ještě k tomu skvěle píšeš! Super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda za to jaký z nich máš pocit!a za to psaní obzvlášt velké díky :)!

      Vymazat
  20. ty fotky jsou perfektní, všechna čest
    máš NÁDHERNOU postavu! ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Připadá mi, že je teď děsná móda jezdit do Francie nebo USA...I když to byla vždy, ale v poslední době(pozoruji to na různých blozích) je to velmi časté...Čím to.)? Ta první ftoka je kouzelná, HYPE!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Móda to asi je, ale já Francii obdivuji od dětství a ted,když už to jde si plním sny a snažím se do ní alespon cestovat, rozhodně tam nejezdím jen proto, aby to pak vypadala dobře na blogu:)))
      Děkuju za komentář a za hype;)

      Vymazat
  22. fotky jsou skvele! a dnes jsem se vratila z Parize :)))

    OdpovědětVymazat
  23. krásně upravené fotky, je z nich cítit teplo a pohoda... :) a tvůj outfit se mi líbí od hlavy až k patě! :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. prosím tě odkud máš ty hodinky?? jsou uzasný

    OdpovědětVymazat
  25. to jsou prostě přenádherné fotky, vůbec se nedivím, že návštěvnost roste! Chci být taky v Paříži, ach ♥

    OdpovědětVymazat
  26. what a wonderful post.. i LOOOVE it! great colours, great style..awesome! :)

    same-but-diffrent.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. really nice blog and pictures :)

    http://julia-itsme.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  28. Tohle je skvělý :)) a zruš si prosím ověření psaným slovem :)

    OdpovědětVymazat
  29. mas krasny blog a krasne fotky♥

    OdpovědětVymazat
  30. Ta tvá nejdelší souvětí na světě hltám stejně lačně jako propečené bagetky zapíjené pravým "Božolé". Jsi prostě úžasná a já tě musím velmi důrazně (třeba i na kolenou) poprosit, abys z Francie nikam neodjížděla. Zůstaň, foť, piš...prosím...;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...