neděle 27. května 2012

Don't sleep, STUDY!

Čeká mě asi zatím ten nejhorší týden v letním semestru a tak blog na pár dní ukládám k učícímu spánku.
Zelený čaj je nakoupený,zásoby zvýrazňovačů doplněny, teď  už jenom zbývá nastartovat mozek.
Mé sílící zoufalství můžete sledovat prozatím přes TUMBLR, INSTAGRAM, nebo FACEBOOK, kam budu přidávat fotky všeho druhu.
Kdo mi nedrží palce není kámoš!
Dobrou noc :)


31 komentářů:

  1. palce držím, dnes mi dopsaly 2 tužky... už ať je po zkouškovém :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Držím ti palce, to zládneš :) A jestli ta fotka, co je v postu má znázorňovat únavu, tak chci umět v těchto stavech vypadat jako ty, protože vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsme na tom řekla bych stejně..zkouškové je v prachu, ale státnice..uff..zítra jdu dokoupit další zásobu zvýrazňovačů a zelenýho čaje:-) Mimochodem, jakej piješ?Já Dračí studnu a Green powder..občas proložím Tuaregem

    OdpovědětVymazat
  4. drzim palce! a si krasna ked zaspavas :))

    OdpovědětVymazat
  5. nadherne gifko. jsi nadherna :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja by som sa práveže mala konečne vyspať lebo zošaliem!
    držím ti palce :) ale fakt ak takto krásne vyzeráš pri zaspávaní tak radšej zaspávaj a neštuduj :P

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně jsem tě našla na Instagramu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. si nádherná :) a taktiež ti držím silno palce, to dáš

    OdpovědětVymazat
  9. ty jsi tak dokonalá, že to prostě musíš zvládnout levou zadní!!! =)

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce krásko, zvládneš to. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zvládneš to určite:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta animace je naprosto kouzelná ! Jak princezna ! Rozhodně ti budu držet palce ! Ať se ti to podaří !

    OdpovědětVymazat
  13. Já sa tiež pridávam,hodne šťastia. :)

    OdpovědětVymazat
  14. jsem největší kámoš a držím pěstičky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. jasně že držím palce! tento týden mám to samé i když jen na střední

    OdpovědětVymazat
  16. Držím palce! :) Tento týždeň bude veľmi ťažký aj pre mňa, snáď to nejak zvládneme :)
    A si nádherná!

    OdpovědětVymazat
  17. Držím pěsti! A ta animace je skvělá, povedla se :)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherná animace! hodně štěstí,držím ti palce :))



    PS: Založila jsem si nový blog, tak mě můžeš sledovat tam místo na blogu My dream, My life, Myself:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. je, to je super animace!
    Držim palce jak holky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Držím palce, věřím, že vše dobře zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  21. já palce určitě držím a obdivuju tebe a tvojí animaci :) Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  22. Také Ti držím palce:)
    Mimochodem jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný blog! )
    http://trappedintheimagination.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Ta fotka nemá chybu! Držím ti palečky, takové bezúnavné učení, je horor, určitě to ale zvládneš =)

    OdpovědětVymazat
  25. Hodně štěstí! :) Ta animace je úžasná, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...