pondělí 25. června 2012

Coffe&Cigarettes and new Nelly shoes



Kdo neviděl Coffee and Cigarettes nemá šanci tento příspěvek pochopit. Puste si ho, zpomalte, nasajte kouř do plic, uvědomte si, že jste promrhali den, následně však, že vám to nevadí a je to. Právě jste dokonale pochopili muj den, který se nese ještě pomaleji než cigaretový kouř z úst paní Londýnkové. 
Na urputný konec zkouškového jsem se vyzbrojila těmito novými botami. Snad zlomený podpatek nebude znamenat zlomený vaz. Textilní, prachobyčejná podprsenka je na léto nutností. Konečně mi jsou neprsa k užitku a puntíkaté punčochy jsou zkrátka a jen můj rozmar.
Mějte se krásně!

boty/shoes- nelly.com, podprsenka/bra, punčochy/tights- H&M, hotpants- Lindex
photo by me

38 komentářů:

  1. milujem ten film
    a toto je tvoj najdokonalejší post!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. To ja zas porad u filmu pila kafe, skoda ze jsem doma nemela vic druhu :-D

      Vymazat
  3. !!! <3
    Boooože, zrovna jsem koukala na tvoje fotky u Pelleron Art a ted tohle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jako vystřižené ze starého filmu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to beru jako nejvetsi lichotku!! Presne o to jsem se ssnazila. dekuju:-)

      Vymazat
  5. Oh ta druha fotka vyzera ako z nejakeho glamour casopisu <3 Nadhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, luxusní fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta poslední fotka je prostě dokonalááá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou úplně dokonalé <3 Jako dáma.

    OdpovědětVymazat
  9. perfektní fotky a ty botky jsou taky super =)

    OdpovědětVymazat
  10. když komentuje tvoje příspěvky, tak si vždycky připadám jako slaboduchá - vždycky mám totiž na jazyku jediné slovo napsané hodně velkým písmem - DOKONALÝ! (a příště se vykašlu na vysvětlení a nechám svoji slabomyslnost bujet :D)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fotky mají parádní atmosféru! A vážně jsem začala uvažovat o koupi puntíkatých silonek :)

    OdpovědětVymazat
  12. každý by ti mel zavidet tvoji krasu! :-O

    OdpovědětVymazat
  13. kedže tie fotky sú úplne super, tak si ten film isto pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tie fotky sú až neskutočne skvelé!:)

    OdpovědětVymazat
  15. úžasný fotky, některé působí tak retrácky! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jseš doopravdy moc krásná :) Úžasný fotky, není and černobílý :)

    OdpovědětVymazat
  17. hohohó tak to jsou skvělé fotky! supersexy!
    a Coffee and Cigarettes mám hrozně ráda - jako film i v životě :)

    OdpovědětVymazat
  18. wow! nádherné fotky!
    jsi na nich megasexy!

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. omg! such a beautiful polka dots..love it! i followed you,pls followed me too!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. strašne krásna si! a topky a pančuchy velky laajk!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...