sobota 15. prosince 2012

Simply winter









V mrazech vsázím na jednoduchost se špetkou loveckého charisma. Boty dochucuji mašličkovýma ponožkama, aby bylo vidět, že i drsný lovecký holky, jsou pořád jen holky s citem pro roztomilost. Kožešinku na pásek mi závidí i Hanna, která mi dává lekce jak pracovat s buzolou a střílet z luku, takže si ji nechávám na prsou hřát. Králičí batoh jsem nejdřív ke kožešině nosit nechtěla, ale mráz rozhodl za mě a teď se mi to i líbí. Co vy a jednoduchá zima? Bojujete s ní, nebo slabošsky ustupujete? Mějte se krásně, já jdu za Hannou na další lekci :D



Zara jeans
Asos faux fur collar, Shearling backpack
Vagabond heeled boots
H&M jacket, cap
Lindex socks




photos by JAKOfb
photo edit me


28 komentářů:

  1. znažím se bojovat, ale ne s takovou elegancí jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni ty si nádherná ! Ty fotky mají kouzlo !

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ vždycky máš tak originální fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kompas je úplně úžasnej, skvělá rekvizita :) A ponožtičky jsou top!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásko!Moc ti to sluší!nejúžasnější fotky)

    OdpovědětVymazat
  6. I can't believe how much I like it

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsi nádherná!
    já boj se zimou nikdy nevzdám a věřím tomu, že jednoho krásnýho dne prosadím léto do všech ročních období :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!!!Až budeš potřebovat muj hlas, dej vedet! Takovej návrh podpořím:D:D

      Vymazat
  8. Moc pěkné fotky! Strašně se mi líbí ta kožešinka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako lovec ti to moc sluší :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi jako ze snu .) nebo ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  11. jako vždy nádherná a jako vždy dokonalé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto nádherné fotky a ten baťůžek je úžasný :) se zimou bojuji už od malička, ale zatím se mi docela dobře daří prohrávat :/

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi nejlepší bloggerka!:)

    http://moniquesdiarry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. I love your chelsea boots so much! You and the overall outfit, really do the boot some justice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boots knew it and chose me for this mission:D thank you!!:)

      Vymazat
  15. Those pictures look really great. We wish you a very Merry Christmas! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming/snowy Berlin ♥

    OdpovědětVymazat
  16. love your blog, following you now! so nice style you have!

    OdpovědětVymazat
  17. Love it !

    Much Love,
    Virginie

    http://vivinvogue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...