úterý 19. března 2013

Find your own OZ land

Jak přežít vtíravý a nestoudný návrat zimy? Jděte do kina na "Mocný vládce Oz" a fantazírujte! Mně to pomáhá. Pokud jste film neviděli, pusťte si alespoň soundtrack tady.
Nově napadaný sníh je pro mě teď bílá cukrová vata, ze smogového kouře je duhová mlha a ve chvílích největšího zimního zoufalství si představuji, že jako Glinda létám v bublině. 
Když dojde fantazie ze země Oz a opět pocítím nechuť ke kabátům, přichází na řadu vrstvení, jako právě tady na fotkách. Svetr, mikina, kožená bunda, jarní bunda...
Příspěvek je nakombinován z fotek z víkendu, kdy jsem na sobě v sobotu měla variantu s legíny a v neděli  s nadkolenkami. A jelikož jsem šla kolem místa, kde jsem fotila v sobotu, napadlo mě ukázat i druhou variantu a příspěvek tak oživit.
Tak, která varianta se vám líbí víc?)










Homiés beanie/ebay
American Apparel disco pants
Vagabond heeled boots

15 komentářů:

  1. Skvělý outfit! Ta bunda se mi líbí. Vypadá to výborně :) V.

    OdpovědětVymazat
  2. Oboje skvělý... baví mě to Tvoje fantazírování, ty texty, co máš vždycky k příspěvku, výborný! ))) Jinak teď už jedině vrstvit! )))

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je nejvýbornější!!!! Vypadáš jako slečna z blogu come over dark side, we have candy :D

    OdpovědětVymazat
  4. nadkolienky ma bavia viac, vyzeráš mega super ;)

    OdpovědětVymazat
  5. nadkolenky a tvoje nohy, rozhodne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první kombianace :-),akorat mi prijde,ze ti ty boty zvetsujou chodidla

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé kombinácia :) Nadkolienky sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  8. OBSESSED with your jumper. and the look in general. x

    OdpovědětVymazat
  9. ty si uplne dokonala! asi ti tu zaspamujem blog komentármi! :D :3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...