pátek 16. srpna 2013

white sea

Chtěla jsem letošních pár dní v Berlíně strávit tak nějak jinak. Ono je sice fajn, když můžete od rána do večera nakupovat a domů se pak vracet s přecpaným kufrem, ale stačí to? Nejsem super turista, který musí být v každém muzeu, jen protože to muzeum je. A to co v něm je, už mu zas moc neříká. Tentokrát jsem se chtěla obohatit víc než jen materialisticky.  
Došla jsem k tomu v rozjímání před Bauhaus archivem, který mi naprosto učaroval. Bauhaus archiv, jenž je archivem muzea moderního umění mi spíš připadal jako tajná laboratoř, podobně jak ve filmu Ostrov. Chtěla jsem, co možná nejvíc zachytit atmosféru budovy, a tak jsem prostě jen stála a nechala ji tak zastínit mě. Každopádně jsem odtamtud odcházela s něčím novým, bez účtenky.

 
bomber jacket, metallic wedges/ ZARA, vintage adidas shorts/secondhand

21 komentářů:

  1. krásna bundička :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. architektonický skvost a blaženosť pre oči v jednom

    OdpovědětVymazat
  3. och,nádhera!všechno do sebe tak zapadá

    OdpovědětVymazat
  4. nádhera, jsou to hrozně zajímavé fotky.. ! a outfit je také super.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. všetky tie fotky vyzerajú ako z nejakého fashion magazínu, skvelo nafotené a skvelo napísané :)

    OdpovědětVymazat
  6. dokonalý fotky! ta poslední <33

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky a ta blůzička je super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. toto ma úplne dostalo, čistá dokonalosť!

    OdpovědětVymazat
  9. ou em dziii!!! <3 pekne si ich aj dala dokopy tie fotky!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty sandálky a bomber!! nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  11. ale tie fotky!!! veľmi podarené :)

    OdpovědětVymazat
  12. jee krasne! a velka pravda s tými hodnotami :)

    OdpovědětVymazat
  13. super nafocenné a i skvělý outfit :-)

    OdpovědětVymazat
  14. tá budova vyzerá naozaj kozmicky a super minimalisticky.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...